Friday, August 19, 2011

tak kenal maka tak cinta.kenal ? habis la kau.

aku rasa aku ade masalah.
dah lama aku perasan masalah ni.
aku pun tak tau macam mana nak overcome.

macam ni.
aku ni senang nak ingat orang. dan senang sangat nak lupa orang.
contoh : waktu aku darjah 6, aku boleh ingat lebih kurang 2-3 class punya member.nama2 diorang.
tapi bila sekarang, kawan aku satu kelas time darjah 6,susah sangat nak ingat.kalau dalam 30, aku bole ingat less than half je macam tu.

aku tak tau la bende ni aku je selalu rasa, atau orang laen selalu jadi jugak.

masalah tu 1, dari masalah 1,akan jadi masalah 2, iaitu, after bertahun2, bila member aku tegur,aku dah tak dapat recall sape diorang. or perlu masa.kalau sapa tepi bustop, and lepas tu expect aku nk kenal, agak susah.unless aku betul2 ingat exactly.and yes benda tu pernah jadi. kawan aku sapa aku, and aku tak ingat/tak recall sape dye.

free2 kene cop SOMBONG.

stress gak.aku bukan paranoid sangat ke sampai orang tak bole cop aku, tapi aku tak suka benda ni kalau terjadi banyak kali.

okay, itu case tak dapat recall or tak dapat nak cam.


ni kes kalau aku cam orang tu.

aku ni ade penyakit ke hape.bila aku nampak orang yang aku pernah kenal dulo2,aku susah.SANGAT SUSAH nak tegur.kalau boleh aku nak mengelak. aku ni pemalu ke?WTFBBQ .aku rasa janggal sangat dengan orang yang aku pernah kenal dulu, lepas tu, tiba-tiba terjumpa. so, bila aku nak tegur tu, aku rase segan sangat. hish, so bende ni pon dah jadi masalah ke 3.

masalah satu tu aku tak tau nak overcome macam mana. if overcome,masalah 3 still akan muncul.so, nak tak nak aku kene la buang sifat bajet2 malu and tegur orang yang aku pernah kenal dlu.nampak senang kan? but seriously, aku rasa 5 years to come, still takkan solve punya.


1 comment:

RinsyaRyc said...

samela.. banyak dah lupa kawn lama.. hihihi...

follow balik yeh..

http://bulatmata.blogspot.com/

tq ^^